ΔΣ του ΕΜΣΤ και των παρεπομένων αυτής συνεπειών. Επιπλέον, την ίδια ως άνω ημερομηνία εκδικάσθηκε
και η από 14/12/2011 και υπ’ αριθμ. καταθέσεως 222807/11798/2011 προσεπίκληση- ανακοίνωση δίκης του
ΕΜΣΤ κατά του Ελληνικού Δημοσίου όπως εκπροσωπείται νόμιμα από τον Υπουργό Πολιτισμού. Επί των ως
άνω υποθέσεων εκδόθηκε η υπ’ αριθμ. 851/2015 απόφαση η οποία απέρριψε τόσο την αγωγή όσο και την
προσεπίκληση. Κατά της ως άνω αποφάσεως η ελεγχόμενη άσκησε την από 23/9/2015 και υπ΄αριθμ.
καταθέσεως 5466/2015 έφεση ενώπιον του Πολυμελούς Εφετείου Αθηνών για την οποία εξεδόθη η υπ’
αριθμόν 3549/2017 απόφαση δυνάμει της οποίας παραπέμφθηκε η υπόθεση στο Πενταμελές Εφετείο διότι -
κατά την απόφαση- πρόκειται για διαφορά ιδιωτικού δικαίου που προκύπτει από σύμβαση κατασκευής
δημοσίου έργου. Η ανωτέρω αγωγή επαναφέρθηκε προς συζήτηση δυνάμει της υπ’ αρ. κατ. 4619/3697/2019
Κλήσης επί της οποίας εξεδόθη η υπ’ αρ. 1006/2020 απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών η οποία
απέρριψε την αγωγή ως απαράδεκτη. Η Εταιρεία κατέθεσε την υπ’ αριθμ. 1008/89/2022 αίτηση αναίρεσης
ενώπιον του Αρείου Πάγου, δικάσιμος η οποία εκδικάστηκε την 2/10/2023 και αναμένεται απόφαση.
Η εταιρεία κατέθεσε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με ΓΑΚ 20931/2016 και ΑΚΔ 474/2016
αγωγή κατά της Απόφασης του ΕΜΣΤ (2000/13518/10.02.2011)δια της οποίας επέφερε λανθασμένα
διορθώσεις στην Τελική Επιμέτρηση του έργου, όπως την είχαμε υποβάλλει. Δια της 2117/2018 αποφάσεώς
του το Πολυμέλες Πρωτοδικείο Αθηνών έκρινε εαυτό αναρμόδιο και παρέπεμψε την υπόθεση στο Πολιτικό
Εφετείο Αθηνών υπό πενταμελή σύνθεση. Δια της 635/2020 απόφασης του το Πολιτικό Εφετείο Αθηνών υπό
πενταμελή σύνθεση έκρινε εαυτό αναρμόδιο και έκρινε ως αρμόδια τα Διοικητικά Δικαστήρια. Προς της
δημιουργηθείσας κατάστασης την 24.01.2022 καταθέσαμε Αίτηση Αναίρεσης ενώπιον του Αρείου Πάγου που
εκδικάστηκε την 02.10.2023 και αναμένεται η απόφαση.
Η εταιρεία κατέθεσε ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με ΓΑΚ 505809/2017 και ΑΚΔ 469/2017
αγωγή κατά της απόφασης του ΕΜΣΤ (2000/14667/07.12.2011)δια της οποίας αυτό αρνήθηκε προσχηματικά
πρώτον την Αυτοδίκαιη έγκριση του Προτελικού Λογαριασμού της Αρχικής Σύμβασης του έργου, καθώς και
του Προτελικού Λογαριασμού της Συμπληρωματικής Σύμβασης του έργου και δεύτερον την πληρωμή αυτών
ως υποβλήθηκαν. Δια της αποφάσεως του 3530/2020 το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών απέρριψε την
αγωγή μας, σε αντίθεση με άλλες αποφάσεις του ιδίου δικαστηρίου, ως προαναφέρθηκαν που έκριναν εαυτό
αναρμόδιο και παρέπεμπαν τις υποθέσεις στο Πολιτικό Εφετείο Αθηνών υπό τριμελή σύνθεση ή πενταμελή
σύνθεση. Κατά της ανωτέρω απόφασης καταθέσαμε ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Αθηνών τη με αρ. ΓΑΚ
4571/2023 και ΕΑΚ 3392/2023 Έφεση με δικάσιμο την 11.04.2024.
Η εταιρεία μας κατά του από 10.10.2018 εγγράφου της Επιτροπής Οριστικής Παραλαβής με θέμα Οριστική
Παραλαβή Έργου. Άσκησε Ένσταση ενώπιον του Δ.Σ. του ΕΜΣΤ. Δια της ενστάσεως ζητήσαμε να ακυρωθεί
το Πρωτόκολλο Οριστικής Παραλαβής να ακυρωθούν οι απαιτήσεις του ΕΜΣΤ που περιεχόταν σε αυτό και
τέλος να μας καταβληθούν νομιμοτόκως τα ποσά 47.845,29 € και 45.306,13€ ως αχρεωστήτως
καταβληθέντα. Το Δ.Σ. του ΕΜΣΤ απέρριψε την ένστασή μας. Δεδομένων των αποφάσεων δικαστηρίων, ως
προαναφέρθηκαν, που έκριναν το έργο δημόσιο αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε εδώ τη διαδικασία της
επίλυσης των διαφορών που ακολουθείται στα Δημόσια έργα, ήτοι Αίτηση Θεραπείας και ακολούθως
προσφυγή στο Τριμελές Διοικητικό Εφετείο Αθηνών. Έτσι, καταθέσαμε ενώπιον των αρμόδιων Υπουργών
Αίτηση Θεραπείας επί της οποίας δεν είχαμε απάντηση εντός της χρονικής προθεσμίας που ορίζει ο νόμος
περί Δημοσίων Έργων. Κατόπιν τούτου καταθέσαμε Προσφυγή ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με